Donnerstag, 28. April 2011

Nejen velikonoční zajíc měl hodně práce...

Úterý,26.4.2011

Ahoj lidi,

přeji vám všem veselé Velikonoce a příjemnou sváteční pohodu. Zároveň se začátkem dalšího týdne se hodí napsat pár zpráv z prosluněné Kalifornie. Poslední dny nebyly tak hektické jako v předešlém týdnu, zato ale stejně úspěšné. Předvedl jsem náš nový BiG X dalším osmi zákazníkům. Odezva byla velice pozitivní, stejně jako jindy. Nové řezačky jsou přijímány velice dobře. Zdá se, že dobrá kvalita a výkon stroje se rychle rozkřikne. Každý den přicházejí nové dotazy, kdy a kde budeme sklízet, a kde je možné vidět stroj při práci. Proto jsem to také ještě nestihl do Tulare.


Zde je několik dojmů z minulého týdne. K tomu také pár obrázků naší řezačky a okolí. Kromě toho přidávám obrázky žacích mačkačů, o kterých jsem psal minulý týden.











Jinak tady všechno běží na vysoké otáčky. Rozmetání mrvy, zpracování půdy, setí kukuřice atd. atd. atd. První kukuřice už roste. Když uvážíme, že cca za 3,5 měsíce bude asi 5 metrů vysoká a můžeme začít se sklizní ...
A zase pár obrázků. Na posledních fotografiích jsou mandloně, resp. mandle. Ještě jsem je předtím takhle nikdy neviděl a myslím, že to bude zajímavé i pro vás.







A co bude tento týden? Podle plánu směr Tulare. Tam budeme v oblasti nejintenzívnějšího chovu mléčného skotu v USA. A koncem týdne skončí i můj pobyt v Kalifornii. Potom přijde Texas. Ale o tom až za pár dnů.

Posílám pozdrav z USA



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen