Mittwoch, 25. Mai 2011

Poslední zastávka: Idaho

PONDĚLÍ, 23. KVĚTNA 2011

Nazdar lidi,

tentokrát se hlásím až z krásného státu Idaho na severu USA. Idaho už hraničí s Kanadou. Strávím tady následující tři týdny až do konce mého turné s PickUpem a potom se vracím zpět do Reno v Nevadě na krátkou letní přestávku.


Poslední dny jsem strávil hlavně v autě. Jak víte, vyjel jsem ve středu ráno z Amarilla v Texasu do Caldwellu v Idahu. Po třech dnech na silnici (1400 mil) různými státy USA jsem v pátek večer konečně dorazil do cíle. Z Amarilla jsem nejprve cestoval do Fort Morgan. Tam jsem se setkal s naším prodejcem a probrali jsme nějaké podrobnosti k následujícímu kukuřičnému turné. V Coloradu už nebudu s PickUpem sklízet, protože díky chladnějšímu počasí jsou porosty špatně vyvinuté a není moc co řezat. Další ráno jsem jel z Denveru přes Rocky Mountains do Utahu. Přenocoval jsem v Green River v Utahu. Kvůli špatnému počasí jsem bohužel z Rocky Moutains moc neviděl. Jsem tedy rád, že tudy pojedu ještě jednou. V pátek jsem pokračoval přes Salt Lake City až do Caldwellu. Posílám pár obrázků: Poušť, hory, poušť, hory, slunce, déšť, sníh, slunce, déšť: Úžasně pestré!




















V sobotu jsem připravoval řezačku na nadcházející předváděčky. Tady v Idahu budu pracovat se strojem BiG X 1100. Idaho je po Kalifornii a Wisconsinu třetí největší oblastí s chovem mléčného skotu v USA, takže se zde také hodně zemědělských podniků specializuje na řezanku. Velkou roli přitom hraje síla, vysoký výkon, nízká spotřeba paliva a především hospodárnost strojů. Takže jsme zde s naším BiG X na správném místě. A co zahrnují přípravy na nadcházející předváděčky? Takže: Nainstalovat měřidlo spotřeby paliva, nainstalovat dávkovač silážního prostředku, vlaječky, nápis, rádio s hudbou, značku, kameru, ...

Dnes jsem se byl také podívat na naše budoucí zákazníky Krone shora. Můj kolega, Steve Barger, má malé letadlo Propeller, a tak jsem s ním absolvoval malý letecký výcvik. Bylo to prima, ale přece jen budu dál raději jezdit s řezačkou. No a k tomu pár obrázků Idaha z výšky kolem 1700 metrů. Dobře jsou vidět kruhová pole se zavlažovači, které už znáte z Texasu.










Pilot Steve Barger a co-pilot BiG MAN Vám děkují, že jste letěli s námi a přejí Vám příjemný týden. Zlomte vaz!



Všechno nejlepší z Idaha,


Benedikt

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen